«

»

Χρήσιμες συμβουλές από την Ιωάννα Βασιλακοπούλου για φωτεινή επιδερμίδα

Με το πέρασμα του χρόνου το κολλαγόνο , η ελαστίνη και οι ιστοί που διατηρούν το δέρμα ελαστικό αδυνατίζουν, έτσι το δέρμα γίνεται λεπτότερο και χάνει το λίπος του με αποτέλεσμα να εμφανίζονται γραμμές, ρυτίδες και κηλίδες. Πέραν από αυτό το φυσιολογικό φαινόμενο που δεν μπορούμε να το σταματήσουμε, υπάρχουν άλλες αιτίες πού γερνά το δέρμα μας όπως το στρες, η υπερβολική έκθεση στον ήλιο και η μη χρήση των αντηλιακών προϊόντων, η ρύπανση, το κάπνισμα, η διατροφή και η αμέλεια καθημερινής φροντίδα του δέρματος

Χρήσιμες συμβουλές για φωτεινή επιδερμίδα:

1.Καταναλώνετε τρόφιμα από όλες τις ομάδες.
2.Αποφύγετε τρόφιμα πλούσια σε κορεσμένα (κακά) λιπαρά: κέικ, πάστες, μαγιονέζα, κρέμα γάλακτος, ντρέσινγκ, βούτυρο, πλήρη γαλακτοκομικά προϊόντα.
3.Καταναλώνετε καθημερινά τουλάχιστον 8-10 ποτήρια υγρών (νερό, γάλα, χυμοί, τσάι). Το δέρμα είναι το τελευταίο όργανο στο οποίο φτάνει το νερό και αν δεν λαμβάνουμε επαρκή ποσότητα θα είναι το πρώτο που θα αισθανθεί άμεσα τις επιπτώσεις που επιφέρει η έλλειψή του.
4.Καταναλώνετε τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Α όπως καρότα σπανάκι πράσινα φυλλώδη λαχανικά
5.Αυξήστε την πρόσληψη φρούτων και λαχανικών (5 μερίδες καθημερινά).
6.Αποφύγετε τις εξαντλητικές χημικές δίαιτες στις οποίες αποκλείονται ολόκληρες ομάδες τροφίμων δεν βοηθούν στην διατήρηση μιας καλής κατάστασης του δέρματος.
7.Κοιμήσου σαν μωρό. Η κορτιζόλη ,γνωστή ορμόνη του στρές αυξάνει τα επιπεδα του οξειδωτικού στρές προκαλώντας γήρανση της επιδερμίδας. Ο ύπνος μειώνει τα επίπεδα της στο αίμα.